Storzic,Kramarca

V cetrtek 2.8. sva bila s Finto v Kramarci. Vreme nama je sluzilo, pa tud vroce ni bilo. Super smerca za uzivat. Vceraj pa je Finta plezal Zlatorogove police s Tedotom. Menda sta se mela super fino fajn....lp

Smer Debelakove

V nedeljo sva dva Roka plezala v steni Velike Mojstrovke, in sicer Smer Debelakove. Nad smerjo sem bil naudušen ne glede na to, da so se mi zdeli detajli smeri nekam znani, nakar sem nekje sredi smeri ugotovil, da sem to smer že enkrat preplezal. Spomin, kot zlata ribica. :) Stena je bila dokaj polna, nekaj navez v Kovinarski, Stebru revežev ter pred nama in za nama po ena naveza...
V iz neba je letelo kar nekaj kamenja, tudi midva sva dodala še kakšno bombico, vendar nekje na sredi smeri pa se zasliši baaam! kot bi se podrlo pol stene v območju nekje okoli Kovinarske. Nato pa tišina in plezava naprej z grenkim priokusom, vendar to ni pokvarilo vzdušja. Roka P. so najbolj naudušile, pokončne III v zgornjem delu smer, ki se ponašajo dobro skalo in res uživaškim lahkotnim plezanjem.

Skratka zadovoljen z izbiro ture.

Lep pozdrav,
Rok H.

Vršiči

V soboto 5.8.2018 smo se s tečajniki spravili plezat, in sicer v Vršiče...

Pot nas je vodila iz planine Podvežak do požganega Kocbekovega doma na Korošici. Pogled na pogorišče je res žalosten. Porazdeljeni po navezah smo se odpravili pod steno Vršičev. NAveza Finta - Marko sta plezala v Preložnikovi smeri V-/120m, naveza Gorazd - Uroš sta sem mudila v Lukmanovi IV+/150m in Rok in David v smeri Mimo votline IV/100m. Po preplezanih smereh smo se zbrali na korošici. Da pot ne bi bila preveč monotona smo se na izhodišče vrnili mimo jezera Vodotočnik.

Lep pozdrav,
Rok Hostnik

Kratka nemska v Steni

Za obletnico plezanja sem si  zazelel preplezat eno svojih prvih smeri. Malo sem iskal soplezalca in se na hitro zmenil z Benotom  (Hostnikom).  Ujela sva kar lepo vreme, le ko sva prišla nazaj do Aljaževega doma se je ravno ulila plohca...midva pa pod marelo na kateri je naslikan zelen gams. Super je blo.

PS:  Nekaj pa mi še danes ne gre v glavo: nedelja 8.julija, alpinisticna sezona na visku, razmere super, tud napoved vremena ugodna -  v Steni pa razen naju in še ene naveze ni bilo žive duše !  To včasih preprosto ni bilo mogoče. Iz Stene so odmevala povelja, pa tudi kakšen vrisk se je slišal...pa tud 15 navez (vcasih celo več) si lahko naštel...
Kam so vsi alpinisti šli ?

Lp Finta

Punta San Matteo

Za vikend 23. in 24. nas je slo deset na ledenisko turo na hrib Punta San Matteo, 3678 m v Ortlerjevi skupini. Lep hrib in tezko si clovek predstavlja, da so na njem potekali boji v 1.SV. Sledil je razgleden povratek preko sedla Stelvio domov. Tura je bila glede na vreme kratka in sladka.

Na uho mi je prislo tudi da so se nasi plezavci mudili v Brani in Planjavi ter da je nekdo trenutno v Dolomitih. Jaz in Roko greva pa ta trenutek frikar v Baski. Lp

Stanziwurten in Hochgubenkopf

Za vikend na sonce in pršič.......

_2Fotografije: >>>>

Tinder

Omiš je zelo lep in prijeten kraj v tem letnem času. Ponuja prijetno martinčkanje na soncu in razgibavanje v vertikalnih stenah. Prav zato smo se odločili, da se vrnemo. Tako smo prva četverica odjadrali proti Dalmaciji. V močni burji in trdi temi smo dosegli hišico, ki je postala naš domek za naslednjih pet dni.